2012. szeptember 21., péntek

Kis esti jáde

Néha úgy ülök le a géphez és úgy kezdek el írni, mint ha naplót írnék. Aztán rájövök, hogy ez még mindig nem egy én-blog, úgyhogy gyorsan visszatörlöm és inkább írok az ékszerekről. Mint most. A tegnap esti nyakláncot már mutattam Facebookon, ma fölavatom, hatalmas közönségsikert arat.: )
Tegnap este nem volt kedvem hatásokat bogarászni, köveket válogatni... egyszerűen csak magam elé vettem a készletet és szín alapján választottam, mivel van kedvem "dolgozni". Így készült ez a sárgás-zöldes jáde szett.

 Kicsit elfogult vagyok természetesen, de nekem nagyon tetszik. Szép őszies ékszer lett. Persze amellett, hoyg szép, azért vannak a jádénak is mindenféle gyógyhatásai. Segít a méreganyagok kiválasztásában, remekül használható elhízás ellen. (Zárójeles kérdés: vajon miért ilyen kövek kerülnek mostanában állandóan a kezembe???? Prehnit, howlit, jáde...) Erősíti az idegeket is, élénkít feszültség és kimerültség esetén. Visszaadja a belső békénket, nyugalmunkat. 
Ha elfogadjuk azt, hogy az ember ösztönösen választ követ, akkor lehet, hogy mégsem szín alapján esett a választásom tegnap a jádéra...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése