2012. szeptember 25., kedd

Előtte-utána

Van egy kedves barátnőm, Zsuzska, aki nem mellesleg zseniális táskákat készít. De tényleg, a Panka nevű táskája meglepő módon az enyém, nyár közepe óta hordom és imádom. Szóval Zsuzska küldött nekem egy nyakláncot meg egy fülbevalót, hogy csináljak vele valamit, mert így nem az igazi. Tényleg nem volt az. Nem rajongok a sodronyos ékszerekért, pláne, ha minden golyó után éles kis stopperek akadályozzák a golyó mozgását. Azt hittem, csak én vagyok olyan béna, hogy a méregdrága stoppergömbölyítő fogómmal sem tudom úgy megcsinálni, hogy tökéletes legyen, de ez a darab is igazolta, hogy vannak még társaim a  földön.
Leszámítva a stoppereket meg a sodronyt, nagyon jó kis szett volt, ha szebben lett volna kidolgozva, valahogy kibulizom, hogy így, ahogy van, nálam maradhasson.;)
Eredetileg én fehér kagyló splitterekkel képzeltem el, esetleg ónix jöhetett még szóba, de Zsuzska meglátta a körtés fülbevalón a jádét és eldőlt a kérdés. Kis tuning után most így néz ki: 
 
Így persze még jobban gondolkodom, hogy győzhetném meg Zsuzskát, hogy nekem sokkal jobban állna, de mivel folyamatban van egy újabb táska, lehet, hogy ezt kihagyom és szépen visszaküldöm neki. :) Már persze ha tetszik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése