2011. december 14., szerda

Villámjáték!!!

Már szerda van és vasárnap óta arra sem volt időm meg erőm, hogy legalább egy fotót csináljak, vagy beköszönjek. De most itt vagyok még egy karácsonyi játékkal! :) Gyorsan várom a jelentkezőket, vagy ide, vagy a blogbejegyzés FB-postja alá. A játék fél 10-kor zárul ma és csak annyit kell tenned, hogy írsz egy kommentet, ha szeretnéd megnyerni. Ha meg is osztod, azt köszönöm. Lássuk a nyereményt!

 

Nagy kedvencem a  gyöngyspirál, a rezes és az ezüst változat egyaránt, é s a rezes a ragyogó kék fóliás gyöngyökkel nagyon ütős! Szeretnéd? :)

10 megjegyzés:

  1. Guten Abend! Ich möchte eines schönes Ohrgehänge...Wunderbar! :D

    VálaszTörlés
  2. Szia! Szeretnéééém!:)

    Üdv, Gabi

    VálaszTörlés
  3. A kék az én színem , skorpió vagyok :)

    VálaszTörlés
  4. Szeretnék jelentkezni! Köszönöm a lehetőséget!!!

    VálaszTörlés
  5. Még egy Mónika, aki meg akarja nyerni ezt a szép jóságot :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Gyönyörű! Én is szeretném :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki játszott velem! :) A nagy lelkesedére való tekintettel hétvégén talán újra...:) Egy hétfői postázással még belefér a karácsonyba! :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon tetszik, kár hogy lemaradtam

    VálaszTörlés