2011. december 28., szerda

Még nincs vége, de itt vagyok!

Mármint a téli szünetnek. Szerencsére van még néhány nap, elmondani sem tudom, mennyire kellett ez már nekem. Meg szerintem mindenkinek. Vége van viszont a karácsony utazgatós (meg remélem, a zabálós...) részének és újra egy városba, sőt, egy lakásba kerültem az ásványokkal. Ma délután csak annyira jutottam, hogy rendbe raktam a köveket, szépen szétválogattam, elpakoltam. De majd most!!! :) És végre megmutathatom, amit karácsony előtt nem lehetett, mert ugye ajándék lett. Aki kapta, azt hiszem, meg van vele elégedve! :)
 
Ez a jó nagy bross Évi ajándéka lett. Az alapra tenyésztett gyöngy, rózsakvarc, achát és néhány roppantott üveggyöngy került. Azt hiszem, mindjárt nekiállok elkészíteni ennek a kék verzióját a húgomnak. Kéket kért, de kicsit bajban vagyok. Mivel ma pakolgattam, tudom, hogy csak türkinit van kékben,nem tudom, olyanra gondolt-e vagy valami finomabbra... Legföljebb üveggyöngy lesz... szerencsére most nem ezer kilométerre van, hanem a kanapén, úgyhogy akár még ki is választhatja, mit szeretne!

3 megjegyzés: