2011. december 30., péntek

Bemelegítés

Lassan visszatérek a rendes kerékvágásba. A szilveszter nem érdekel különösebben, úgyhogy abból nincs nagy felhajtás. Lehet, hogy holnap este is a gyöngyös asztalomnál üldögélek majd és közben filmet nézünk. Sőt, ez elég valószínű! :) Ma tartottam egy kis bemelegítést, csak hogy formába lendüljek.
Végre lettek strasszaim, egyelőre fekete és kristály, kíváncsi voltam, hogy néznek ki, mit tudok velük csinálni. Már a baglyokhoz is használtam, most egy fülbevalóba kerültek, csiszolt és roppantott üveggyöngyök mellé.

Kicsit mélyebb, sötétebb lila, de valahogy nem jön vissza képen. Pedig ez még délelőtt, nappali fényben készült. Azért szerintem így is szép.Nagyon simán el tudom képzelni alkalmi ruhához is, de én hétköznap is szívesen hordanám. Már fel is került a Meskára, ha valakinek megtetszik, szabad préda! :)) Mint mondtam, olyan nagyon nem érint meg a szilveszter, de azért vettem lencsét, biztos, ami biztos. Sose tudni, ezen ne múljon. És ha már, akkor csináltam egy szerencsehozó könyvjelzőt is. Az ametiszt szerencsekő, rengeteg pozitív hatása van. Az elefántról már nem is beszélve, természetesen felfelé áll az ormánya, ahogy kell.
Mivel épp rend van a kövek között, átlátom, hogy mim van. Például tenyésztett gyöngyöm, ami szinte sikított, hogy karkötő szeretne lenni. Nekem sem kellett kétszer mondani. Igazi klasszikus, elegáns darab lett. Remélem, valaki nagyon fogja szeretni.
 
Van még valami, amivel eljátszogatok két napja, de az külön posztot érdemel. Nem biztos, hogy ma mélg megírom, de nagyon elszórakoztat a dolog, úgyhogy holnap megosztom veletek is.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése