2011. december 30., péntek

Érdekes, izgalmas, vicces és függőséget okoz

Nekem legalábbis, három napja ezzel szórakozom.:) Szóval a Polyvore... először itt olvastam róla, de akkor még nem kezdtem el játszani vele. Via blogját amúgy is szívből ajánlom mindenkinek, aki esetleg még nem olvassa, szintén igaz rá minden, ami a címben van.:)
No, ha visszatértetek az urban:eve-ről, akkor mondom tovább. Bár ott minden érdemi információt megtaláltok az oldalról, hozzátenni nem tudok, inkább megmutatom, miket csináltam.
Először is a tegnapi lila-fekete fülbevalóhoz két szett, egy alkalmi és egy hétköznapi.
Meskán még megtalálható az egyik kedvenc szettem, nyaklánc, fülbevaló és karkötő, howlit keretekkel és ónix bogyókkal. Én így hordanám... 

Vagy ugyanez fekete-fehérben, nyaklánc nélkül, kicsit elegánsabbra hangolva: 
Az én további szettjeimet ezen a linken találjátok. Én szóltam, hogy függőséget okoz....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése