2013. április 19., péntek

Közeledik, közeledik....

Elég sok mindenről elmondható, hogy egyre közelebb van. A nyár, a borfesztivál, a spárgaszezon, ééééééés... és persze az érettségi. Uramisten, milyen ideges voltam tavaly ilyenkor! És persze nem csak én, hanem a kicsi osztályom is, de aztán csak megúsztuk valahogy. Most ilyen gondjaim nincsenek (jó, igen, kicsit hiányzik), érettségi előtt azonban most is sokan állnak. Rájuk gondolva állítottam össze a legújabb Kívánság karkötőmet. Van benne egy kis rodonit a vizsgadrukk leküzdéséért, citrin az önbizalom növelésére és az iskolai gondok kezelésére, és persze ametiszt, ami a koncentrációt segíti. Nem mellesleg szerintem csodaszép és gazdátlan! :)
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én szeretem néha egyben látni, amit csináltam. Úgyhogy megint összepakolgattam egy montázst az elmúlt két napból.
Teljesen beleszerelmesedtem ezekbe a fagolyós karkötőkbe. Biztos vagyok benne, hogy ha legközelebb Kecskeméten járok (többeknek jelezném, hogy ez csütörtökön lesz!), akkor muszáj lesz beszereznem egy újabb adagot a kerámiagyöngyökből. Persze, ha lesz még belőlük. Őszintén remélem. Mindig azt hiszem, hogy az tetszik a legjobban, amivel épp elkészültem, de aztán jön a következő. Már csak egy gyöngyöm van és  az valószínűleg nem karkötőre kerül, de komoly terveim vannak azzal is. 
És ha már montázsok, akkor azt is szeretem látni, mik találtak mostanában gazdára, úgyhogy néhányat ezek közül is válogattam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése