2017. május 7., vasárnap

Mert vannak egyértelmű dolgok

A ballagós nyaklánc színei után jöjjön valami klasszikus. Gyakran visszatérek a fekete-fehér pároshoz, szeretem, klasszikus, mindenhez passzol. Ráadásul egyértelmű. Bár a világ (szerencsére) nem fekete és fehér  (nem beszélve a szürke számtalan árnyalatáról... Nem, nem olvastam, nem láttam és ami fontosabb: nem is fogom!:) ), azért nem baj, ha vannak fix pontok, amikhez vissza lehet nyúlni. Mondjuk a diófagyi, az elég egyértelmű. Bon Jovi is az. Vagy hogy a csajokkal tonhalas pizzát eszem a kecskeméti törzshelyünkön. (Nem, nem csak az van, van vagy 30 féle...) Vagy hogy Maci komondorunk nem normális. 
Vagy például egy fekete-fehér ékszer. Két fülbevaló készült a múlt héten. A gyöngyök régóta pihennek a kis fiókos tárolóban, nem nagyon tudtam velük mit kezdeni, mert a normál szerelőpálca nem megy át rajtuk, de most megtaláltam a gömb végű vékonyabb pálcákat, így már nem volt kifogás, kerestem hozzá egy kis ónixot és már kész is volt. Ezt a fülbevalót régen szerettem volna már megcsinálni fekete-fehérben, azt hiszem, nem lett csúnya. :) 
És ha már az ónixos fiókot is kirángattam, végre elkészülhetett az is, amiért eredetileg a korongokat rendeltem. Nem is értem, ezzel miért vártam eddig. 
És persze a gyöngyöktől is vérszemet kaptam. Hiszen mi van akkor, ha nem csak a vékonyabb pálca megy át rajta, hanem a szokásosnál egy picit vékonyabb damil is? Elég sokat próbálkoztam és elég sok gyöngyöt tettem félre, mert még a 0,8 mm-es sem fért át az apró lyukakon. De végül csak sikerült, a végeredmény pedig egy tenyésztett gyöngy-rózsakvarc karkötő lett. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése