2013. március 25., hétfő

Sárkányok tánca

Hetek óta tart a Trónok harca-láz. Mondhatnám azt is, hogy hónapok óta. Lassan haladok, de ez nem a könyv hibája, inkább az időhiányra fognám. Amíg el nem olvastam az első két kötetet, nem akartam megnézni a sorozatot. Szeretem, ha én képzelhetem el, én találhatom ki, hogy hogy néznek ki a szereplők, milyenek a helyszínek... aztán ha mázlim van, valami hasonlót kapok filmen. Mint A Gyűrűk urában. Évekkel azelőtt olvastam, hogy elkészült volna a film és nem okozott csalódást. A hobbittal már kicsit más a helyzet. És egy kicsit a Trónok harcával is,még nem nagyon tudom hova tenni. Értem én, hogy ki kell hagyni szereplőket, jeleneteket, hogy nem lehet egy az egyben visszaadni a könyvet a vásznon, de sok mindent nem értek. Mindegy is, a harmadik évadra még úgyis várni kell egy kicsit, a harmadik kötetet még úgysem olvastam el...
Nem tudom, van-e kedvenc szereplőm, Eddard Stark után nehéz választani. Tyrion elég esélyes a megtisztelő címre, de akkor mi van Rob Starkkal, Havas Jonnal és persze Aryaval? Vagy épp Daeneryssel, akit a tesóm pl. ki nem állhat, de ha az ő fejezetét olvasom épp, akkor abszolút értem, hogy mit akar és drukkolok neki, hogy megkapja? És 35 évesen elgondolkodom, milyen jó lenne, ha lennének sárkányaim. Na jó, legalább egy...
Lehet, hogy azért is haladok lassan, mert nem szeretném, ha vége lenne, nem szeretek jó könyveket befejezni. Ezért szerettem (egy darabig) A Francia históriát is, nem kellett attól félni, hogy Pierre kalandjai valaha véget érnek :) 
Na visszatérve. Ha már nem lehet saját sárkányom (valószínűleg), akkor legyünk stílusosak és olvassuk a könyvet sárkányos könyvjelzővel! (És mivel gondolom, hogy nem én vagyok az egyetlen rajongó, a könyvjelző hamarosan elérhető lesz Meskán is !) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése