2013. január 19., szombat

Fogadalom? Hmmmm...

Volt egy olyan újévi fogadalmam, hogy legalább kétnaponta írom a blogot és hozom az ékszereket. Hahaha... máris elbuktam.:) De oka van, meg tudom magyarázni. Egy hét alatt a feje tetejére állt a világ. Újra dolgozom és nagyon élvezem. Élveztem az itthonlétet is és hogy minden időm az ékszerekre mehetett, de tanár vagyok és remélem, hogy ez nem is fog változni. És azt is remélem, hogy megtalálom az egyensúlyt, mert a héten nem sikerült. Pénteken feküdtem le először a héten abban a városban, amelyikben fölébredtem és ma is óráim voltak, de nagyon élvezem. Úgy érzem, ehhez értek és azért vágott haza nagyon az álláskeresés, mert nem szerettem volna magam egy irodában látni mondjuk. Viszont hihetetlenül jó érzés a közoktatáson kívül lenni. 
No, a kis bevezető után hozok néhány képet. Egész este agyhalott állapotban lógtam a Pinteresten, és persze ékszereket ÉS tetoválásokat nézegettem és tűzögettem magamnak. Az ékszeres táblámra is felkerült néhány inspiráló kép, a tetkósról már nem is beszélve. Ízelítőül mutatok néhányat azokból, amik megmozgatták a fantáziám. (De persze előbb igyekszem teljesíteni a megrendeléseket!!!) 
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése