2013. január 3., csütörtök

Fogyókúra és meditáció

A mai nap úgy indult, hogy folytatódott a tegnapi. Este összeraktam egy karkötőt magamnak, amiről megállapítottam, hogy ha ettől nem fogyok le reggelre, akkor semmitől. És mivel ennek baráti társaságban is hangot adtam, gyorsan csinálnom kellett még négyet. Olyan nagyon gyorsan, hogy már postán is vannak, és a fűzés-csomagolás-postázás közben kimaradt a fényképezés. Úgyhogy megmutatni most nem tudom, mert mire géphez jutottam ,már nem volt fény, de holnap megmutatom a sajátomat. Szép, és bár ma reggelre nem fogytam le tőle, de kap még esélyt, holnap is van nap! :) 
Amiről viszont van kép, az a meditálós-Om fityegős-csakrás nyaklánc újrafűzve, pálcákról átpakolva gumira.  Azt hiszem, nekem is kell egy ilyen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése