2013. augusztus 3., szombat

Kis (?) színes

Fura ez a nyár kicsit, életemben először dolgozom.:) Legalábbis nyáron, a múlt héten esett le, hogy a tanári pálya számos nehézsége mellett az a tudat, hogy 35 évig SOHA nem dolgoztam a születésnapomon...hát az megfizethetetlen. Most máshogy alakult és egy percig nem bántam, jó, hogy van mit csinálnom. Ez persze azzal jár, hogy július 19. óta nem jutottam ide.:) De most de. 
Tegnap este ezredszer (legalább) volt itthon műsoron a Forrest Gump, ami ezredszer is zseniális, mondanom sem kell. És persze tökéletes alkalom egy kis ujjgyakorlatra. Így volt ez tegnap is, előkerültek a fagyöngyök és kis vidám szettet dobtam össze gyorsan. Magamnak most, de ha valakinél szerelem első látásra, nem szoktam irigy lenni és szívesen odaadom, tudjátok! :) 
 
A narancssárga bogyó jó nagy, kb. 2 centis, viszont könnyű, mint a harmat. Mert ugye fa, az meg úszik a vízen.:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése