2013. augusztus 9., péntek

Hétvége=ékszer


Úgy tűnik, ez az új rendszer a mindennapjaimban. Hét közben, mondjuk csütörtökig rohangálok, péntektől vasárnapig ékszerezek. Néha hét közben is, csak a fényképezésig és  a blogig nem jutok el. Mondjuk ebben most szerepet játszott valószínűleg az időjárás is, amire én általában nem szoktam panaszkodni, de ez már kicsit sok nekem. Talán ma este...hátha jön az az esőszerűség! :) 
De nem az időjárás a lényeg. Hanem például az, hogy elkészültem A Játék nyertesének karkötőjével, 

fülbevalójával 
és könyvjelzőjével! 

A karkötő ónixból, ametisztből, jádéból és picuri alexandritból készült, a fülbevalóhoz az ametisztet választottam. A kis herceg tigrisszemmel és howlittal egészült most ki a nyertes kérésére. 
Remélem, tetszeni fognak neki és örömmel fogja viselni-használni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése