2013. február 24., vasárnap

Végre hétvége volt

A hét itthon töltött hónap alatt nem számított, hogy épp szerda van vagy vasárnap, sokszor fogalmam sem volt, mivel nem volt különbség a napok menetében. Most viszont nagyon értékeltem a majdnem teljes hétvégét, még a szombat délelőtti tanítás is jól esett. Ami másnak a péntek délután, az nekem a szombat dél mostanában, akkor fejezem be az órámat és kezdődik a főzés-takarítás-mosás-punnyadás. Filmek, chips, fejből kibámulás ééééés ékszerek!!! A hétvégén kéréseket teljesítettem, karkötők és nyakláncok születtek a gyöngyös asztalon: 
Az első a képen egy jáspis-krizokolla karkötő egy föld jegyű lánynak, akinek az volt a kérése, hogy pörgessük meg kicsit a pozitív energiákat körülötte és találjunk valami szerencsehozó követ is, továbbá maximum két színből álljon az ékszer. Kihívás teljesítve! :)
Mellette egy mookait-jáspis-kalcit karkötő, amit ajándékba szánnak és elsősorban a színeken volt a hangsúly, de a kövek hatásaival is teljesen elégedett a kedves megrendelő. 
Elkészült az első rövid Alice nyaklánc kék-barna howlit lencsékkel, nekem még majdnem jobban tetszik, mint a hosszú változat, pedig azt is nagyon szeretem. Kis masnival és néhány bronzos hordóval egészítettem ki. 
A nyaklánc alatt egy újabb csakra-karkötő, ezúttal a finomabb, világosabb színekből válogatva, mert szerintem így jobban illik a megrendelő egyéniségéhez. Végül pedig visszatért az Önbizalom karkötő, gránáttal, rózsakvarccal és hegyikristállyal, hogy születésnapi ajándék legyen belőle. 
Készült még egy rövid aventurin nyaklánc is, de este már nem tudtam fényképezni, így azzal egyelőre adós maradok. Ma igyekszem pótolni! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése