2012. november 18., vasárnap

Régi kedvencek

Vannak kövek, amelyek időről időre előkerülnek. Ilyen a háromszög alakú zöld howlit, amiből ..ööö.. olyan másfél éve csináltam szerintem először valamit, majd tavaly karácsonykor, aztán tavasszal, és most megint itt van. Egy szett miatt rendeltem meg újra. Jóval többet persze, mint amennyi a szetthez kellett, úgyhogy sorra születnek belőle az ékszerek. 
Karkötők, fülbevalók különféle fityegőkkel vagy kövekkel kombinálva, vagy akár önmagukban, nyakláncok... Biztosan lesz könyvjelző is a napokban, csak jussak oda! :) 
A howlit után a következő ismétlőnk a nyuszitojásra hasonlító festett jáde, amit egy kedves barátnőm kérésére szereztem be ismét. És természetesen sokkal többet, mint amennyi az ő szettjéhez kellett.:) 
Mutatom, mit visz neki hamarosan a postás:

 Ági szettjében a nyakláncnál a jáde mellett citrint láthattok, ami a torokcsakra erősítésére került bele. Ebből sem csak a szett készült, hanem (egyelőre) három karkötő is, amik közül a sajátomat elfelejtettem lefényképezni. És persze ebből is van még, ha valaki szeretne! :) Nagy fájdalmam volt, hogy legutóbb én kimaradtam a szórásból és nekem nem jutott ebből a kőből, de most gyorsan lecsaptam egy karkötőnyi adagra!
És még egy visszatapsolt karkötő, ami ha úgy vesszük a  Pure Solution sorozat első darabja is lehetett volna, ha nem előzi meg egy évvel a sorozatot. Borostyánból, aventurinból és hegyikristályból készült, az allergiára van jótékony hatással. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése