2012. augusztus 6., hétfő

Meleg van

Gondolom, újat nem mondtam ezzel.:) Azt hittem, hogy majd ha jön az évi rendes házőrzés, semmi más dolgom nem lesz, csak hogy ékszer készüljön mindenből, amim csak van. Tartom is magam általában ehhez a tervhez, nem véletlen jött haza velem egy sporttáskányi mindenféle, és az itteni postás is értetlenül áll a tény előtt, hogy minden nap borítékokat hoz nekem. Csak ez a mai nap...jaaaaaaaaaaaaj. Talán majd most le tudok ülni a gyöngyökhöz, talán már nincs 40 fok. De azért mutatok kettőt! :)
Az egyik Emma szettje, ónix és rodonit, liliomokkal.
 

A képek lehetnének jobbak, de muszáj volt őket este fényképeznem, mert reggel jó korán indultam, hogy Emmával találkozzak és már nem akartam fényképezgetni. Ilyen lett, mindegy.
A másik... aventurin. Nem is mondok róla semmit. Tudni fogja a gazdája, hogy az övé.:)

1 megjegyzés: