2012. augusztus 10., péntek

Bringás madár

Ma véget ér a szüleim maratoni nyaralása és ezzel az én házőrzési feladataim is. Pedig kezdtem belejönni. Az elején azt gondoltam, meg fogok bolondulni itthon két hét alatt, de nem. Mondjuk az igaz, hogy összefolytak a napok, onnan tudom, hogy ma péntek van és ma jönnek, hogy a Mamikám mondta. Lassan össze kell pakolnom a gyöngyöket, mert két hete beleptem velük a konyhaasztalt, de néhány apróság azért születik még!
Tegnap este például egy könyvjelző és két fülbevaló. A könyvjelző a nyár visszatérő motívumával készült, nagyon örültem, mikor megláttam valahol a főnixes alapot. Nem volt kérdés sem az, hogy kell, sem az, hogy ""tüzes" darab lesz.:) Jáde és karneol a lógós rész. Mivel nekem állandó főnix kísérőm van, ezért ez a madár gazdára vár! :)


Csakúgy, mint a tegnap esti édes kis fülbevalók. Most itt sem a kövek hatása volt a vezérelv, sokkal inkább a színük. A tornyos fülbevaló jádéból, howltból és szodalitból készült, a bringás howlit korongból és bogyókból.
 
Valamikor a mai nap folyamán mennek Meskára a hangjegyes fülbevalóval és a szodalit karkötővel együtt, de ha valaki megkívánja, ne fogja vissza magát! :)

1 megjegyzés: