2012. február 3., péntek

JÁTÉK! Leszünk négyszázan?

Ismerkedek a Picasa képszerkesztővel. Ez jóóóó, nagyon tetszik! A PS nekem kicsit bonyolultnak bizonyult, ráadásul mivel nem magyarul van, bénáztam is eleget. Ez meg zseniális, pont olyan hülyebiztos, amilyen nekem kell. Gyanús, hogy köze lesz anyukám szülinapi ajándékához. Na de most ne erről.
JÁTÉK!!!Megnyerhető a képen látható türkinit szett. Amint a Facebook oldalon elérjük a 400 főt, sorsolom is.:)Vagyis itt: http://www.facebook.com/panka.ekszerei Segítetek?
És hogy tudjam, kikkel játszom:
Aki nyerni szeretne, hagyjon egy rövid kommentet ennél a felhívásnál a Facebookon vagy a blogon. Jó játékot!

26 megjegyzés:

  1. Akkor most hagyok itt egy rövid kommentet. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! a többi munkád is nézegettem, tetszik! ( like-oltalak is :)

    VálaszTörlés
  3. De szép! Tetszik nagyon!

    Üdv.
    Tóth Edina
    (edigalaxy)

    VálaszTörlés
  4. Én is jelentkezem. Nagyon tetszenek az ékszereid :)

    Üdv, Halmos Judit

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinek! Alakulgat, még 32 kell és sorsolok! :)

    VálaszTörlés
  6. Jujj de nagyon szeretnék nyerni! :D Egyre jobban beleszeretek ebbe a színbe.

    VálaszTörlés
  7. Imádok mindent amit készítesz!

    VálaszTörlés
  8. szia, fel is íratkoztam ablogodra, nagyon rendben van :) fb-n lájkoltalak. szeretnék a játékban részt venni. üdv: császár boglár , lolinno@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm! :) 17 emberre várok már csak! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia! Gyönyörű ékszer, nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  11. jól megy a szememhez szerintem, meg is osztom :)

    VálaszTörlés
  12. Véletlenül kétszer is megosztottam. Sebaj, hátha így nagyobb az esély. :-)))

    VálaszTörlés