2012. január 23., hétfő

Rózsakvarc befejezve :)

Órákba telt, mire megcsináltam, pedig csak egy fülbevaló és egy karkötő. A karkötőt háromszor szedtem szét és raktam össze máshogy, talán ez a vége. Nekem nagyon tetszik! :)
 
A fülbevaló még pont az, amit egész este el lehet viselni, bár féltem tőle, hogy a rózsakvarc jó nehéz lesz. De pont jó. A nyaklánc sikert aratott, kíváncsian várom  a holnapi reakciót. A karkötőre csak annyi instrukciót kaptam, hogy látványos legyen. Ebből a rózsakvarcból másmilyen nem is nagyon lehetett. Holnapra is kinéztem már az áldozataimat, bár még vívódok a csíkos púderes howlit és a rodonit között. Egyik szebb,  int a másik, fejben már megvannak.:)

1 megjegyzés:

  1. Ezt jól kitaláltad!! Szép lett ez a szett! Érdekes gyöngyöket fűztél össze...a hatás szuper :)

    VálaszTörlés