2012. január 16., hétfő

Csupa újdonság!

Legalábbis nekem. Régóta küzdök a fotózással, nem igazán sikerül olyan képeket csinálni, amilyeneket szeretnék. Egy édes kis Panasonic kompakt gépem van, semmi vérprofi batár nagy gép. Egyelőre nincs is tervben egy ilyen beszerzése, már csak azért sem, mert úgy tűnik, valamelyest megoldódni látszik a probléma.A varázsszó: fénysátor! A zseniális ötletet több helyről néztem, íme az egyik. Doboz, papír, ragasztó, lámpa és kész. Ronda kívülről, de máris nagyon hasznosnak tűnik. A másik újdonság, legalábbis számomra nem más, mint a Photoshop. Gyanítom, bennen voltam abban a 10-ben, akinek fogalma sem volt, hogy működik. Most se sok.:) De ilyet már tudok:
 
Már az első kép is tetszik. A másodikkal semmit nem csináltam, csak egy kicsit világosítottam. Mást nem is tudok, odébb van az idő, mikor PS-guru leszek, nincsenek ilyen ambícióim. Viszont az tény, hogy jobban látszik az ametiszt gyönyörűséges színe. Új a  karkötő is, és szabad préda, szerintem megy Meskára nemsokára. És még egy kép: 
Hmmm... így nagyban kicsit világosnak tűnik. Mindegy. Van még mit gyakorolni. A karkötő citrin, igazi pénzmágnes, a mobildísz angyalka pedig aventurin, citrin és holdkő.Mindhárom összes pozitív hatásával fog vigyázni valakire.:) 

3 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy fotózásban,tényleg látszik a különbség :) Szép az ametiszt kari,nagyon! Az angyalka...ilyet még nem is láttam...nagyon ötletes!!! Gratula!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Lehet, hoyg egy-két napig nem lesz netem, legalább kikísérletezem, hogy tudom a legjobb képeket csinálni az adott feltételekkel.:)

      Törlés
  2. Micsoda műhelytitkok, tényleg sokkal jobban látható. Én se tudtam hogy van ilyen is. Hogy készül a fénysátor?

    VálaszTörlés