2011. október 22., szombat

Amikor Christian Bale megihlet

Vannak színészek, akiket egyszerűen nem bírok elviselni. Persze, megnézem NÉHA  a filmjeiket, főleg a  családi béke érdekében, de ettől még nem lesz jobb a véleményem. Christian Bale az egyik. Nem tudom neki elnézni az Amerikai psycjo láncfűrészes jelenetét, sajnálom... Beteg módon nagyon szeretem a könyvet (gyengébb idegzetűek véletlenül se vegyék a kezükbe, komolyan!), de a film...JAAAAAAJ! No, tegnap megint egy ilyen családibékéschiristianbalefilmnézős estének indult. Vagyis nem pont, én azt hittem, A harcos Mickey Rourke, úgyhogy halálos lelki nyugalommal ültem le, de kiderült az első másodpercben, hogy tévedtem. Veszekedni nem fogok, én vagyok a hülye, hogy csőbe húztak, nem baj, úgyis csinálnom kellene egy nyakláncot! Alapvetően nem nagy kihívás, farmerhez egyszerűt, pont jó lesz a film mellé/helyett. Így született meg ez a púderes sávos howlit nyaklánc:
Kis szép, semmi különös, farmeres, hétköznapis. A film meg még tart...(titokban persze tetszik, de az istenért be nem vallanám, mégiscsak CB...!) És a nyaklánc nekem túl egyszerű, de akié lesz, direkt ilyet kért, és hogy ne cifrázzam túl. Jaaaaj, olyan nehéz néha nem túlcifrázni! És akkor zseniális, olyan okos lányos ötletem támadt. Hogy neki is jó legyen, de én is kiélhessem magam. Legyen is benne trükk, meg ne is. Nehogy már Henikének olyan lánca legyen, ami akárkinek lehet! :) Úgyhogy jött a medál: 

 Nekem így magában is tetszik, de a képen látszik a  trükk is már!  Konkrétan erre gondolok:
Ez ugye ránézésre egy szimpla delfinkapocs, itt azonban az egész nyakláncnak a lelke, aminek a segítségével egy pillanat alatt lesz az egyszerű farmeres nyakláncunkból dögös farmeres nyakláncunk. Ami aztán tökéletes garbóhoz is, kivágott fölsőkhöz is, pulcsihoz is, meg mindenhez is. Ha pedig nem kell épp a dögös része, akkor mehet táskára mondjuk. Vagy akárhova. 
 
  A film végére be kellett vallanom, hogy CB nem MINDIG jellegtelen, ostoba és szinte láthatatlan, ebben még majdnem jó is volt, de ezt az uramnak nem szabad megtudnia, mert akkor hetente kell vele megnéznem valamit. Arra azért lehet, hogy nem lennék még felkészülve! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése