2017. február 12., vasárnap

Anya-lánya


Hát... nem vittem túlzásba idén még, belátom. De mivel eldöntöttem (és néhányszor már le is írtam), hogy soha nem fogok panaszkodni a sok munka miatt, így most sem teszem. :) A tanítás most megint átvette az első helyet,  a coaching pedig  bejelentkezett az ezüstéremért, így az ékszerekre sajnos kicsit kevesebb idő jut.
Van azonban, akinek nem tudok (nem is akarok) nemet mondani, főleg akkor nem, ha dupla szülinapos anya-lánya karkötő a tét. Még főlegebb pedig akkor nem, ha ezzel azt hiszem, a család utolsó (ezidáig) pankamentes tagját is bekebelezhetem. Mégsem járja, hogy az apró unokahúg már az én karkötőmmel a kezén feszített a karácsonyi képeken, a szinte felnőtt nagylánynak pedig még semmije sincs tőlem.:)
A (rendkívül közeli) dátumot hallva az első kérdésem az volt: "Melyik hónapban?" , de már akkor tudtam, hogy ez bizony egy héten belül az ünnepelteknél lesz.
Mivel karácsony előtt kicsit kifogytak a készleteim és (mea culpa) még nem pótoltam mindent, gyorsan be kellett szereznem ezt-azt, de időben elkészültem és mutatom is a végeredményt.
Achátok, labradorit, rózsakvarc, eperkvarc és holdkő került egymás mellé, félretéve most a hatásokat és inkább a színeket szem előtt tartva. Már kész voltam, mikor bevillant, hogy a fehér is a kedvenc színek listáján volt, úgyhogy gyorsan átküldtem csekkolásra és pikkpakk jóváhagyódott. Huh. 
Hamarosan útra is kelnek, remélem, használat közbeni képeket is kapok majd! :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése