2013. szeptember 9., hétfő

Munka, munka, munka

Majdnem egy hónapja nem sikerült eljutnom ide... Emlékszem, egy éve mennyire ki voltam bukva a munka miatt, vagyis inkább a munka hiánya miatt. Na ehhez képest...:) Soha nem fogok arra panaszkodni, hogy van mit csinálnom, még akkor sem, ha az ékszerekre sajnos kevesebb idő jut néha, mint szeretném. Kicsit fölborultak a napjaim, fordítva lettem bekötve, mint eddig. Minden este tanítok, napközben készülök, ügyintézek, órák után futok, olvasok, főzök... Nem unatkozom. Néha elkap az ihlet, akkor irány a gyöngyös asztal, bár az utóbbi hetekben leginkább akkor ültem le, ha rendelésem volt. És nem panaszkodhatok erre sem, kitesztek magatokért! Mutatok néhányat az elmúlt blogtalan hetek terméséből: 
fehér howlit fülbevaló Om jellel


korall és ónix fülbevaló liliommal

Kívánság karkötő a könnyű szülésért jáspisból, rodonitból, jádéból és hegyikristályból

Újabb Kívánság a könnyű szülésért, ezúttal rodonitból, ametisztből és hegyikristályból.

malachit és jáde könyvjelző

hegyikristály szett 

Ez a karkötő megismételhetetlen, megkaptam a gyöngyöket (a kis fehér csiszoltak kivételével) és a kérést, hogy legyen belőle valami.Így sikerült. :)

Szóval tanítok és dolgozom, de attól még vagyok! Minden nap mosolyogva és boldogan figyelem, ahogy kúszik föl a Facebook oldal kedvelőinek a száma (megint kettővel több, pedig 10 perce néztem) és várom az ötleteket, rendeléseket! Akár már karácsonyra is, nem hiszitek el, milyen hamar itt lesz! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése