2013. július 13., szombat

Ha nincs net...


Tegnap este vicceskedett a Digi és folyamatosan ledobált a net. Router ki-be, gép ki-be, aztán meguntam, úgyis volt még három megnéznivaló részem a Trónok harca 3. évadából, úgyhogy film be, én pedig irány a gyöngyös asztal. Három rész alatt elég sok mindent lehet csinálni.:) Pláne, hogy megjött néhány olyan dolog, amire már nagyon régen fájt a fogam. Mondjuk a kis réz korongocskák, nekem nagyon tetszenek, ma még magamnak is lesz valami velük, abban biztos vagyok. És persze az is odalökött az asztalhoz, hogy nagyon jó kis napom volt tegnap, ilyenkor sokkal könnyebb. Ilyenkor megjön az ihlet a régi ígéretekhez is, a montázs jobb alsó sarkában látható szettet pl. legalább egy hónapja ígértem meg... :) 
A keresztes karkötő tegnapelőtti, de készül még belőle jövő héten is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése