2012. március 17., szombat

Angyalok és virágok

Heni szeretett volna angyalszárnyas fülbevalókat. Persze nem tudtam leállni, egyből négy pár is született. A hegyikristály és az ónix pikkpakk megtalálta a gazdáját, a cseresznyekvarc és a kagylógyöngy még nem.
Pénteken...ja, nem, szerdán (megzavart kicsit ez a hét, de meg tudnám szokni ezeket a négynapos hétvégéket!) csomagot találtam a postaládában, Tündétől kaptam ajándékot. Nagyon szépen köszönöm!!!
Ha már négy szabad nap, akkor mivel töltöm? Neeeem, nem pihenés, nem miniszabi, nem valami kellemes, hanem nagytakarítás. De két nap alatt végeztem azzal, amivel szerettem volna, úgyhogy tegnap este már le tudtam ülni a végre megint rendbe rakott gyöngyös asztalhoz.:) A végeredmény három pici howlit angyal és két virágos könyvjelző, ha már tavasz van...
 
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése