2019. március 30., szombat

Bika

Néhány hónapja egy kedves ismerősöm megkért, hogy csináljak neki a csillagjegyéhez passzoló karkötőt. Már sokszor mondtam, hogy az "egy sor hegyikristály=karkötő Oroszlánoknak" -vonal nem igazán az enyém, kicsit olyan ez nekem, mint a napilapok horoszkópjai, amik minden egyes Oroszlánt(jó, véletlenül pont ez a példa jut mindig eszembe, az Oroszlánok állítólag kicsik önzők...) ugyanazzal a néhány mondattal intéznek el.
Tehát fogtam Az Okos Könyvem (Sonja Heider: Gyógyító kövek könyve), kiválogattam az adott csillagjegyhez passzoló 8-10 követ, ha már ennyi van, akkor játszottam egy kicsit a színekkel is, és már kész is volt az (mint kiderült) álomkarkötő. A fogadtatása pedig megnyitotta az utat a többi csillagjegy előtt is. (Mióta elkezdtem írni, gondolkodom, hogy vajon mi volt ez az első...Egész őszintén: fogalmam sincs. De mindegy is, azt hiszem.) 

Azóta lassan körbeér az állatöv és szinte minden csillagjegyhez készültek már karkötők. Továbbra is igyekszem nem csinálni két egyformát, az egyes jegyekhez tartozó kövek azért adnak egy kis mozgásteret. 

Kezdjük mondjuk a Bikával (április 21.- május 21.)  Mondjuk mert a húgom is az, és mondjuk mert a karkötő megvan, azonnal vihető.:) 
Ha rákeresel a Bika (illetve bármelyik csillagjegy) jellemzésére,  szinte mindenhol hasonló tulajdonságok köszönnek vissza: öntudatos, erős akaratú, kitartó, alapos, nyugodt, nagy az önuralma, konzervatív, önfejű, makacs, haragtartó, segítőkész, féltékeny, kényelmes, élvezetkedvelő, gyakorlatias, érzékeny, zárkózott, ragaszkodó, szelíd, rendkívül igazságszerető. Arról, hogy "nagy az önuralma" eszembe jut néhány gyerekkori társasjátékparti, de ezekről inkább mélyen hallgatok...:)
 
A Bikáknak Az Okos Könyv szerint a következő kövek ajánlottak: achát, akvamarin, aventurin, amazonit, azúrmalachit, zafír, krizokolla, jáde, jáspis, karneol, malachit, rózsakvarc, smaragd, rodokrozit, türkiz, citrin és mohaachát, a kiemeltekből készült a karkötő. 
 
A legtöbb kőhatásairól ezekben a bejegyzésekben egészen biztosan találsz infókat! :) 

(Amint rájövök, hogy tettem a fehér hátteret a szöveg mögé és hogy tudom levenni, meg fogom tenni.:) ) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése