2021. március 22., hétfő

A hónap köve: a rózsakvarc

Itt vagyok, itt vagyok... Tudom, hogy mindjárt vége a hónapnak, de ahogy kedves magyartanárom fogalmazott mindig a gimiben: "ami késik, az eljön"! 


Annyira sűrű volt ez a hónap, minden nap eszemben volt, hogy ide kéne már ülni, aztán valahogy mégis elmaradt. 
Csak címszavakban:


-fölástam az egész kertemet és földbe került a retek, a saláta, a krumpli, a hagyma, a spenót... most épp igyekeznek összebújva nem megfagyni, azt hiszem;
-megtartottuk H második karantén-szülinapját-kettesben természetesen;
-megsütöttem a világ legfinomabb diótortáját;
-itt voltak apukámék és tujákat ültettünk meg szilvafákat, sövényt metszettünk (semmi nagyra ne gondolj, térdig érő bozokat egyelőre :D ), és végrevégre majdnem egy egész napot együtt töltöttünk;
-lemondtam a heti egy szegedi napomról is, állandó vendég újra a Tesco házhozszállítás
-olyan közel jött ez a kurva vírus, amennyire közel sosem szerettem volna és magával vitte egy nagyon kedves kollégámat... ettől nem térek magamhoz;
-általában német netes rádiót hallgatunk itthon, tanultam egy új szót, amit kihagytam volna az életemből, de tökéletesen találónak érzem: coronamüde. Na az vagyok én. Is. 

Eljött a hónap köve-bejegyzés ideje is, ami márciusban nem más, mint a rózsakvarc. 

rózsakvarc az egyik legismertebb  kő, általában a romantika, a szeretet mások és önmagunk iránt,  a bátorság azok a fogalmak, amiket a hozzá kapcsolhatunk. 

Szerepe van  a negatív energiák semlegesítésében, segíti az alkotó gondolatokat. A hozzá tartozó csakra a szívcsakra. 

A szerelem bevonzása, nyugalom, béke, romantika, bizalom, harmónia, szépség...csupa olyan dolog, amit az ember szívesen lát az életében. 

Az egyik oldal a neten így fogalmaz:  "Olyan hatásosan vonzza hozzánk a szerelmet és a kapcsolatokat, hogy gyakran szükség lehet egy ametiszre is, hogy a felgyorsult eseményeket kissé lelassítsa."  
Hát... ennél nagyobb baj ne legyen.:) 

A korábbi rózsakvarccal kapcsolatos bejegyzéseimet itt találod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése