2021. január 30., szombat

Fülbevalók- maszkkal vagy anélkül

 Lassan egy éve maszkot hordunk. Én kicsit régebben, az allergia miatt már akkor is hordtam néha, amikor még 1500 forint volt az 50 darabos sebészmaszk. :) Szóval egy másik életben. Ez a kép pl. 2019. szeptember hatodikán készült, mindenki úgy nézett rám, mint egy UFO-ra. :) 
(És az is egy howlit fülbevaló!!!) 

Nem tudom, hogy vagytok vele, én lassan úgy tűnik, elfogadtam, hogy most így élek. Már nem azon pörgök, hogy mi lehetne, ha... egyszerűen most ez van, ebből főzünk. Már nem akarok kétségbeesetten jógázni minden nap, hogy rendszert vigyek a napokba, mert van bennük rendszer, szívem szerint való. Még mindig etetem Kázmért, a kovászt, sose tudni, mikor lesz hozzá újra kedvem, de mostanában nem álltam neki egy-másfél napos sütéseknek kovásszal. 
És már megint hordok fülbevalókat, itthon is és akkor is, ha elmegyek itthonról. Már nem érdekel, hogy nem annyira praktikus a nagy fülbevaló a maszkkal, mert megoldom. Már újra kifestem a szemem is legalább, ha kiteszem a lábam itthonról. (Igaz, mást nem, nem akarok Jokernek kinézni, amikor leveszem a maszkot.) 

Szóval ha howlit-hónap, akkor mutatom, milyen fülbevalókat találsz most nálam, bármelyik vihető. :) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése