2016. február 18., csütörtök

Még egy herceg

Annyit írtam már a kis hercegről, hogy lassan egy külön fület kaphatna a fönti menüsorban. Szerintem tényleg nem nyugszom addig, amíg magamra nem varratom. Bár néhány hónapja még nagyon határozott elképzelésem volt a leendő kis herceges tetoválásom mintájáról, helyéről, mostanában kicsit bizonytalan vagyok ezzel kapcsolatban és több ötletem is van. Változatlanul az eredeti terv tűnik nyerőnek, de akad azért néhány komoly vetélytársa. 

Nem is a tetoválásom a téma, sokkal inkább egy új kis herceges nyaklánc, hiszen már legalább egy hónapja nem csináltam ilyet. Na jó, két hete biztosan nem.  Ráadásul már vannak csillagaim is, amik nagyon jól néznek aki a herceg mellett. Ha lenne róka és bárányos doboz is, tuti, hogy mindet fölpakolnám egyetlen nyakláncra.



És hogy ne csak herceg legyen és csillagok, elkerült még néhány fagolyó, krizokolla és jáde is. A krizokolláról elég régen volt szó, mostanában valahogy ritkábban akad a kezembe, de most, hogy újra utánanéztem a hatásainak, beszerzek egy komolyabb adagot.
A krizokolla békés és éltető kő, segíti a meditációt és kommunikációt. Lehetővé teszi, hogy higgadtan fogadjuk el azokat a helyzeteket, amelyek állandóan változnak; és nagy belső energiát hív életre. Nyugtatja, tisztítja és energiával tölti fel az összes csakrát.
Serkenti az öntudatot és a belső egyensúlyt, magabiztossá és kellően érzékennyé tesz. Fokozza a személyes erőt, és ösztönzi a kreativitást. Legyőzi a fóbiákat, eltünteti a negatív gondolatokat, akinél szükséges, támogatja a motiváltságot.
Csökkenti a szellemi feszültséget, és lehetővé teszi, hogy hideg fejjel tudjunk gondolkodni. Fejleszti az igazmondást és a tárgyilagosságot. Igen, azt hiszem, tényleg beszerzek újra egy komolyabb adagot.
Amikor először hallottam, hogy film készül a könyvből, kicsit olyan érzésem volt, mint A gyűrűk uránál. Annyira létezett egy kép, egy mozi a fejemben, hogy nem voltam benne biztos, hogy akarom látni. Akkor sem csalódtam, most sem. Már csak azért sem, mert a kis herceges rajzfilm nem elsősorban a könyvről szól. Nem akarok spoilerezni, aki még nem látta, feltétlenül nézze meg, nagyon édes mese. Bár az elején kicsit riasztó, ahogy  a kislány anyukája megtervezi az elkövetkező 20 évet... Kicsit magamat láttam ebben, folyamatosan próbálok rendszert vinni az életembe, néha egy-két dologban sikerül is, mondjuk minden vasárnap meglocsolom a virágaimat. Néha. Ha nem felejtem el. De ha igen, akkor legalább rendesen kidobom, ami meghal… Azt hiszem, hamarabb azonosulok a pilótával, mint a szürke kosztümös anyukával! Nézzétek meg, tényleg nagyon jó! 

A krizokolla hatásainak most itt néztem utána.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése