2011. szeptember 24., szombat

Megint péntek

Úgy fest,a péntek este számomra a hét legkreatívabb ideje. Tegnap este elkezdtük nézni a Karib-tenger kalózai 4.-et (a harmadikat utáltam, ahhoz képest ez nem rossz), de nem nagyon izgatott a dolog. Engedélyt kaptam, hogy ha nem érdekel a film, esetleg leülhetek ékszerezni, de ment a puffogás rendesen, hogy mekkora élmény velem filmet nézni, miért nem tudok nyugodtan ülni, blablabla. Persze néztem a filmet, de nálam ez mostanában így megy, asztal mellől, fél szemmel, ékszerekkel.
Kaptam ugye a héten azt a hatalmas csomagot, amiből már került egy kis citrin az allergiás nyakláncomba, most pedig sorra került a sárkány és a lila achát. A sárkány kapott egy kis gránátot meg hematitot, bár egész őszintén fogalmam sem volt, hogy fog ez kinézni, mert csak  rizslámpás hangulatvilágításra volt felhatalmazásom, hogy ne zavarjam a moziélményt. De reggel megnyugodtam, nagyon jól néz ki! :)
 

Bőr, szép kapocs, nagyon jó volt csinálni. Remélem, tetszeni fog annak, aki kérte!
Van egy másik projekt is folyamatban, a lila achátból is szett készül, csak fülbevaló nélkül. Egyelőre a nyaklánc van kész, de ma biztos, hogy ezt is sikerül befejezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése